Saturday, May 19, 2012

You have deactivated your Facebook account ....


You have deactivated your Facebook account // auzi ca ma pot reactiva.., milogii naibii

Saturday, May 19, 2012 9:38 PM
To:
"Mircea Olaru"
BRAVO MIRCIULICA !!!
Esti fenomenal !!  Dumneata chiar puteai numi toti necunoscutii care bantuie prin jungla FB, PRIETENI ?! 

Traieste viata reala, las-o pe aia virtuala ca te tine in casa in fata unui monitor rece, si patru pereti, ca pe un invalid... bucura-te de natura de soare, de oameni pe care-i poti privi in ochi, ii poti atinge...


You have deactivated your Facebook account // auzi ca ma pot reactiva.., milogii naibii

Sunday, May 20, 2012 2:00 AM
To:
"Mircea Olaru"
facebook e un mare cacat! Prin el se afla fel de fel de chestii: daca locuiesti singur, cat esti de batran, cand pleci in vacanta, ce valori ai in casa, etc, etc,  si cei "interesati" pot linistiti sa dea atacul in locuinta ta, sau chiar mai rau! Necazul e ca nu te poti deconecta, esti pentru totdeauna in baza lor de date. Mie imi pare rau ca m-am conectat! 

From: Mircea Olaru <scanave@yahoo.com>
To: 
Sent: Saturday, May 19, 2012 7:55 AM
Subject: Fw: You have deactivated your Faceb

From:
 Mircea Olaru <scanave@yahoo.com>
To: 
Sent: Saturday, May 19, 2012 5:55 PM
Subject: Fw: You have deactivated your Facebook account // auzi ca ma pot reactiva.., milogii naibii

iata dovada ca am terminat cu acesti nemernici; ei accepta sa ma pedepseasca pe mine,
la reclamatia unuia...???, si sa nu spuna motivul + mi-au dat odata 3 zile de restrictie, apoi
2 saptamani si acum 30 de zile; ia mai da-i in colo de desteptii pamantului; asa am scapat
i de niste ilustri imbecili care nici nu citeau ce era scris dar avea'pareri'; dece sa ma enervez
eu pt asa lucruri



harst si gata


+
azi am dat examenul periodic de obtinere a atestatului de trafic/PFA... am fost plasat, la mishto,
in priuml rand crezand ca o dau in bara.. deh, la 76 de ani, ce mai vrea si mosul asta... 
si am terminat cele 20 de intrebari reusite in cca 5 minute si am iesit primul din sala de calculatoare, 
ca deh. suntem emancipati....; 

le-am arata cum este la 76 ani asta. pt. ca la ex. de control medical... mi-au spus ca sunt inapt cu ochii
si m-am dus la Insitutul medico=legal care le-a transmis inscris ca sunt chiar super apt [la primii, nu 
leam spus ca am operatia de cataracta...] ; doctori facuti pe bani nu pe studii ....

asa ca pe 19 mai am avut numai succese..'si 30 de neveste si un cal sur...' no comment... hihuhohha

voua, la toti pretinii mei ramasi fara FBook numai de bine

MO
 Bucuresti, Romania ,++40722476223, Facebook = Mircea ???????????adio
http://despre-inot.blogspot.com/ 
--- On Sat, 5/19/12, Facebook <noreply@facebookmail.com> wrote:

From: Facebook
Subject: You have deactivated your Facebook account
To: scanave@yahoo.com
Date: Saturday, May 19, 2012, 5:23 PM

facebook
Hi Mircea,
You have deactivated your Facebook account. You can reactivate your account at any time by logging into Facebook using your old login email and password. You will be able to use the site like you used to.
Thanks, The Facebook Team
Sign in to Facebook and start connecting
Sign In

To reactivate, follow the link below:
http://www.facebook.com/home.php
This message was sent to scanave@yahoo.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future, please click: unsubscribe.
Facebook, Inc. Attention: Department 415 P.O Box 10005 Palo Alto CA 94303

No comments: